Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Θέλω κι άλλα μέτρα!



Από το Alani-free blog

Θέλω κι άλλα μέτρα!! Αντέχω κι άλλο!!

Όλα τα αντέχω!!

Γουστάρωωωωωω!! Ηδονίζομαι!!

Θέλω να με ελέγχουν κάθε στιγμή, κάθε λεπτό της ζωής μου..

-Το Γκουβέρνο, η Ε.Ε., το ΔΝΤ και τ' άλλα τα παιδιά, να φορολογήσουν και το γέλιο μου, την αναπνοή μου, τον οργασμό μου, το είναι μου, όλα...

Γουστάρωωω!!

-Τους παραβάτες της πνευματικής και υλικής μου ζωής, είναι μάγκες, τους θέλω!!

Νοιώθω ενοχές, που δεν βρίσκω δουλειά, ενώ θέλω να εργαστώ σκληρά για να ορθοποδήσει η Πατρίς!!

Νοιώθω ενοχές που επιβαρύνω με την παρουσία μου, το πολιτικό σύστημα!!

Νοιώθω παράσιτο, αδύναμος, αγαπάω την Ελλάδα - στηρίζω την προσπάθεια, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τον αριθμό του λογαριασμού που κάθε μέρα τον λέει ο Πετσάλνικος! Ούτε τη φάτσα του Πετσάλνικου θυμάμαι.

-Πρέπει να θυμηθώ όμως..

Πρέπει να καταθέσω τα έξοδα της κηδείας μου στο λογαριασμό στήριξης!! Να προσφέρω κι εγώ κάτι, έστω μετά θάνατον!!

-Γι' αυτό σου λέω, θέλω κι άλλα μέτρα, πιο σκληρά!

Αντέχω ακόμα και Γουστάρωωω!!

Θα φύγω από τη μάταιη τούτη ζωή και πλήρης..

Τουλάχιστον ο Χρυσοχοΐδης έπιασε τους τρομοκράτες, έστω τους «γιαλαντζί»!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου