Από Το Ποντίκι 22.3.2012 (απ' όπου και το σκίτσο του Πάνου)
Οι κυβερνητικοί εταίροι – Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ – μας θεωρούν ακόμη... «άγριους» και ετοιμάζουν, εν όψει της προεκλογικής περιόδου, τις χάντρες και τα καθρεφτάκια... Δεν εξηγείται αλλιώς η εμμονή τους σε ξεπερασμένα τρικ σε μια προσπάθεια να πείσουν ότι έχουν στο τσεπάκι τους τις λύσεις και την πολυδιαφημισμένη ανάπτυξη.
Η πληροφορία που έφτασε στο «Π» δεν χωρά καμιά αμφισβήτηση – εκτός αν τελικά επικρατήσει κάποια συνετή φωνή, εάν υπάρχει, και προλάβουν την ξεφτίλα...
Η πληροφορία είναι ότι, εν όψει της προεκλογικής περιόδου, η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών έχει έρθει σε συνεννόηση με τους εργολάβους ώστε σε έναν από τους πέντε αυτοκινητόδρομους, όπου τα έργα έχουν εγκαταλειφθεί, να αρχίσουν για τα μάτια του κόσμου εργασίες προκειμένου η πολιτική ηγεσία να βγάλει την απαραίτητη φωτογραφία!
Άνθρωποι που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα είπαν στο «Π» ότι η προεκλογική τελετή θα λάβει χώρα μάλλον στο κομμάτι Κορίνθου - Πατρών και οι εργολάβοι θα προχωρήσουν σε εργασίες ύψους 500.000 ευρώ!
Εν ολίγοις... μισό εκατομμύριο για μια φωτογραφία, ένα τηλεοπτικό πλάνο και λόγους δεκάρικους για τον εκσυγχρονισμό της χώρας, την ανάπτυξη και χιλιάδες θέσεις εργασίας. Και όταν τα φλας και τα τηλεοπτικά φώτα σβήσουν, η Κορίνθου - Πατρών, όπως και τα άλλα τμήματα των αυτοκινητοδρόμων, θα παραδοθούν στο μαύρο σκοτάδι.
Οι πληροφορίες μάλιστα λένε ότι οι εργολάβοι είναι πρόθυμοι να παίξουν στο προεκλογικό έργο, αφού φαίνεται να έχουν πετύχει και νέο «δωράκι» από το υπουργείο Υποδομών, πυροδοτώντας μάλιστα κόντρα με το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων και το υπουργείο Οικονομικών.
Στο παρασκήνιο, πάντως, αναμένεται ότι θα δοθεί «μάχη» για το ποιοι θα μπουν στο κάδρο, αφού οι «μνηστήρες» είναι πολλοί. Ο Μάκης Βορίδης, λένε στους διαδρόμους του υπουργείου Υποδομών, θα καλέσει τον Αντώνη Σαμαρά, όμως στη γωνία καραδοκεί ο υφυπουργός Γιάννης Μαγκριώτης, ο οποίος δεν φαίνεται διατεθειμένος να αφήσει τη δόξα σε έναν... νεοσσό υπουργό, όπως λένε χαρακτηριστικά.
Δημόσιο κατά Δημοσίου!
Ο Βορίδης άρχισε να προετοιμάζει το έδαφος για τη φωτογραφία μετά τη συνάντησή του με τον πρωθυπουργό και την ενημέρωση που έκανε για τους πέντε αυτοκινητόδρομους, η κατασκευή των οποίων έχει σταματήσει από τα τέλη του 2010.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο υπουργός Υποδομών, αμέσως μετά τη συνάντηση, δήλωσε ότι είναι προτεραιότητα για τον χρόνο που απομένει για τη συγκεκριμένη κυβέρνηση να προχωρήσει τη δουλειά που πρέπει να γίνει και να επανεκκινήσουν οι εργασίες στα μεγάλα αυτά έργα...
Βέβαια η δήλωση αυτή έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την πραγματικότητα όσον αφορά τις διαδικασίες απεμπλοκής των έργων, πραγματικότητα που παρουσίασε ορθά - κοφτά ο Χορστ Ράιχενμπαχ μία ημέρα μετά, στις 15 Μαρτίου, επισημαίνοντας ότι τον Ιούνιο θα ενεργοποιηθεί το νέο εργαλείο μέσω της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων για να δοθεί ρευστότητα για τα έργα στον τομέα της ενέργειας και «πιθανώς», όπως είπε, για τους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους.
Στην κυβέρνηση, όμως, είναι υπέρμαχοι του δόγματος «μην αφήσεις την αλήθεια να χαλάσει μια όμορφη προεκλογική ιστορία», γι’ αυτό και ετοιμάζουν σκηνικό... επιθεώρησης.
Στο ερώτημα που θέσαμε, για ποιον λόγο οι εργολάβοι θα συμφωνήσουν στο «παιχνίδι της φωτογραφίας», άνθρωποι που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα μας εξήγησαν ότι μπορούν να κάνουν μια παραχώρηση, αφού έχουν λάβει νέες δεσμεύσεις - «δωράκια» από το υπουργείο.
Εργολάβοι κατά... μνημονίου!
Συγκεκριμένα οι εργολάβοι, εκτός από τις ευνοϊκές ρυθμίσεις για την επαναδανειοδότησή τους από τις τράπεζες, έχουν συμφωνήσει με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών να διευκολυνθούν ταμιακά από το ποσοστό των διοδίων που αναλογεί στο Δημόσιο.
Εν ολίγοις τα μελλοντικά έσοδα του Δημοσίου από τα διόδια θα χρησιμοποιηθούν για να εξυπηρετηθούν οι δανειακές ανάγκες των εργολάβων, όπως επίσης και η λειτουργία και συντήρηση των αυτοκινητοδρόμων με την προοπτική ότι θα αποδοθούν στο Δημόσιο στο μέλλον...
Για να το πούμε πιο απλά, ζητούν να πληρώνουν τα δάνεια που θα πάρουν και πάλι με δημόσιο χρήμα!
Η συμφωνία αυτή, όμως, έρχεται σε σύγκρουση με την απόφαση της κυβέρνησης, που έχει μεταφέρει τις συμβάσεις παραχώρησης των οδικών αξόνων ως περιουσιακά στοιχεία στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου, το οποίο θα αποφασίσει για την ιδιωτικοποίησή τους είτε υπό μορφή μίσθωσης είτε υπό μορφή πώλησης.
Συγκεκριμένα στο ΤΑΙΠΕΔ έχουν μεταφερθεί «τα οικονομικής φύσεως δικαιώματα του Δημοσίου, υφιστάμενα και μελλοντικά, που απορρέουν από τις συμβάσεις παραχώρησης».
Αυτή η κίνηση όμως χαλάει τη «σούπα» των εργολάβων, που ζητούν να χρηματοδοτηθούν τα δάνειά τους από «τα οικονομικής φύσεως δικαιώματα του Δημοσίου»!
Το ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί είναι: Πώς είναι δυνατόν το υπουργείο Υποδομών να έχει συμφωνήσει με τους εργολάβους ενώ γνωρίζει ότι τα μελλοντικά έσοδα από τα διόδια έχουν περάσει στο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων; Έλα ντε...
網頁設計 網路行銷 關鍵字廣告 關鍵字行銷 餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ
ΑπάντησηΔιαγραφή